Nutnost důsledně dodržet právě tu strategii působení na dodavatele, která odpovídá tzv. Kraljic analýze nákupu. Tato zohledňuje jak nákupní objem v dané komoditě, tak kvalitativní a logistické parametry. Podíl vícenákladů způsobený nevhodnou nebo chybějící strategií pro nakupované komponenty se dle našich zkušeností pohybuje mezi 45 až 60% souhrnné nekvality. Upgrade strategického nákupu představuje velmi rychlé opatření bez nutnosti kapacitních nebo organizačních změn.
Aplikací metod řízení dodavatelské kvality (SQA) lze trvale dosahovat min. 95 % úspěšnost v klíčových kvalitativních, logistických a nákladových parametrech. Zaměřujeme se zejména na kvalifikaci nových dodavatelů a zásady řízení dodavatelského panelu. Dva kroky k dosažení významného posunu ve výkonu dodavatelů.
Rozvoj vlastních kompetencí v nákupu je zcela klíčovou konkurenční výhodou - nenabízíme outsourcing nákupu. Zaměřujeme se na podporu rozhodovacího procesu pro konkrétní komponenty a komodity. Expertní znalost dodavatelského trhu je zde nepostradatelná.